Onze school

Samen laten we alle kinderen uitgroeien tot de beste versie van zichzelf.

Missie en visie Onze missie is om kinderen een veilige, inspirerende en warme omgeving te bieden waarin ze écht zichzelf kunnen zijn.
Verder lezen

Ons onderwijs We staan voor open onderwijs. Onderwijs voor al onze kinderen, onderwijs dat past bij hun behoeftes, onderwijs waarbij we de wereld naar binnen halen en zelf erop uitgaan.
Verder lezen

Ons team Benieuwd met wie de kinderen van De Kroevert iedere dag iets nieuws leren? Op deze foto zie je al onze medewerkers.

Verder lezen

Werken bij De Kroevert Een typische Kroevertleerkracht is een betrokken teamlid, dat ervoor wil zorgen dat onze kinderen de beste versie van zichzelf kunnen worden.
Verder lezen

Over Dynamiek Scholengroep Onze school is samen met andere Dynamiekbasisscholen uit de buurt onderdeel van Dynamiek Scholengroep. Dynamiek Scholengroep werkt vanuit onderwijsvernieuwing richting het best mogelijke én best passende onderwijs voor ieder kind.